torsdag 22 september 2011

Trollet

Terränglöpning med maken nyss, skitmysigt. Det regnade och var soligt samtidgt. Höstluft. Väldigt låg puls, så man kunde sjunga! Det var en kärleksakt utöver det vanliga det. :)

För att i alla fall vara lite hardcore, så jag sprang utan funktionskläder, med skor som är nerslitna så foten tar i marken (fyra år gamla), för stora leggings och bomullströja. Sen duschade jag med bara vatten, utan tvål och sån där skit.

Luktar aldrig Chanel No 5 och jag har aldrig rakat benen, men tro mig, ingen skriker skällsord för det, och jag tycker inte att jag är fulare än någon annan. Jag får t o m ligga ibland, men bara på helgen för annars är vi för trötta båda två. ;)

3 kommentarer:

  1. Hahahaha! Men man får vara glad för det lilla va?! ;)

    Trevlig helg på dig då! :D

    SvaraRadera
  2. Du är så galet rolig!Du var/är garanterat det sötaste trollet i hela dalarna, Sverige och världen! Och din artikel i RW var GRYMT bra! :-)

    SvaraRadera
  3. Jag har nog inte heller rakat benen vad jag minns ...

    SvaraRadera