lördag 10 september 2011

Äntligen skäl för rubrikval!

Det är med stolthet jag kan rapportera både en lyckad sovmorgon och ett lyckat långpass hemifrån Ludvika! Äntligen känner jag mig mindre lögnaktig som skribent! :D

Dagsform; pigg, stark och glad.
Runners High-halt i kroppen; Barely legal!

Andra fördelar med denna lördagsmorgon förutom ev. ökat förtroendeingivande;
* Utsövd och lugn
* Började springa precis vid soluppgången, den var så vacker att man kunde dö!
* Skogen är så fin, ekorrarna är så många
* Endorfinerna dansar samba i min kropp stress förefaller absurdt
* Jag älskar ju för fan att springa!

(För er som har löparsiffror som drug of choice får bilden tala, det tog mig 3:01 att genomföra men det kan man ju räkna ut i sömnen om man är van med denna typ av matematik) :p

1 kommentar:

  1. Hallå tjejen! När stress känns absurt är det ett gott tecken helt klart - skönt att det känns rätt!! Endorfiner är härliga när de kryper i kroppen! Kramisar! /ÅSa

    SvaraRadera