måndag 5 september 2011

Hela havet stormar

Men allt är inte skit.
Verkligen inte!
Har inte kunnat gå på toa på flera dagar.

(Har brutit ihop rätt mycket de senaste dagarna, frågar sig själv om man verkligen ska ha blogg när man är så här, kan man inte skippa svackorna och ha en perfect life-blogg? Tror jag låter det här vara en liten stund och återkommer när jag kan skriva färgglada solskenshistorier igen.)

Ska prova något mördarpass som heter BodyAttack imorgon med massa andra träningsnördar, ska bli sjukt kul och imorse sprang jag elva glada kilometer innan mitt högerben meddelade att det faktiskt är flera cm längre än vänster och ville ha lite lugn och ro.

Så finns det en person som jag älskar som jag händelsevis råkar vara gift med, det är inte fy skam inte!

1 kommentar:

  1. Bodyattack kan lösa de allra flesta tankefnurror. Ge järnet! Och du- kul med Göteborg, jag håller tummarna!!

    SvaraRadera