onsdag 17 augusti 2011

PMS*

Varför har jag så ont i halsen, jag är ju för bövelen inte sjuk! Ska springa Reykjavík Halvmarathon på lördag, kanske, om inte dödssjukdomen bryter ut för att jag är fåfäng nog att träna trots halsontet...

Kan det inte bryta ut om det är något eller försvinna om det inte är något?

Jag är så himla nojig nu.
Superkul att umgås med, verkligen.

*(PMS, pre-marathonstress, får den klassiska varianten av sjukdomen att te sig som dunbolster och balsam för omgivningen.)


Ska på Core på gymet klockan tio, kanske gör något ryck i springpjucken innan dess, imorgon åker vi och min träningshalvmara på 1:49 som ingen såg, är nog mitt pers för i år på distansen. På Island är prio ett att kunna starta, vara frisk nog för 21.1. Sen jogga. Fy fan...

Helvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar