lördag 13 augusti 2011

Det blev en skitmil

Jättelångsam skogsmil. 6:20-fart, alla måste anteckna :p Solen mellan träden, höstluft, friskluft, andrum, barrskog, i dalarna har vi mest barrskog. Lätt på foten men medvetet långsam, planen var att det inte för en sekund skulle kännas jobbigt. Som en promenad, fast löpning.

Tanken som följde mig var verkligen underbar. "Jag är här och nu, och idag är det allt som spelar någon roll. Allt som händer längre fram, imorgon, nästa vecka, kan gott hända DÅ, för nu mår jag som allra bäst. Ingenting kan sabba denna timme den trettonde augusti".

Mår bra.
Ätit ägg, avokado, valnötter, brie, broccoli, kikärter och säkert tusen andra grejer. Svågern fyller 20 idag. Jag och Christofer har varit gifta ett år igår, själsfränder i åtta.
Har färgat håret svart, det blev bra och snyggt. Lite bonnläckar i pannan är bara gulligt.

Mår bra...

---

För övrigt;

Min lillebror och ständige (?) vapendragare Mikael flyttar till Liiidingö och lär sig sport, champangevaskning och rikssvenska på tisdag. Jävla Mikael, eller should I say Miiikael?


Nej jag är faktiskt glad för lillfans skull, perfekt med Bosön ju! Lycka till och väx upp! <3

1 kommentar: