tisdag 9 augusti 2011

Äntligen!

Som ni har väntat!

En Lorenablogg igen. Som sig bör. Hon skriver, alltså är hon. Back on track.
Halvindian, kanske halvfransk, adopterat halvamerikan och halvsvensk, rotlös och livsfarlig. :)

Det ska komma att handla om löpning, annan träning, ekofilosofi, musik, politik och andra livsviktigheter. Det ska inte vara snällt, jag är inte snäll. Jag är en sån som svär när jag skriver, ryter i och beter mig. Samtidigt har jag en herrans massa kärlek att leverera. Extrem åt alla håll jag kommer åt med min ospänstiga kropp. Vi får se hur det går. Bienvenidos! Välkomna!

Leka lärakännalekar! (Jag ska fixa så själva videosarna kommer upp snart jag lovar. länk tillsvidare)
http://www.youtube.com/watch?v=LHPIxQl01tg&feature=related

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar