fredag 12 augusti 2011

Årets bästa sommarpratare (hittils)

Utan rangordning;

Fredrik Gertten - Engagerad och stark, dokumentärfilmare och "psykfall"
Olof Wretling - Skicklig och rolig (en av Klungangrabbarn f.ö)
Babben Larsson - Behöver hon närmare beskrivning?
Helena Bergström - Klassisk teaterskolad framtoning, älska!
Daniel Adams Ray - Överraskad av honom, konstnärlig superrealist med mycket innanför pannbenet.
Cecilia Forss - Om hur en attentionwhore i Dalarna blir en grå mus i Stockholm, där kan man ju känna igen sig ;)
Lars Ohly - Jag vet att alla jublar nu när han ska avgå som partiledare, inte jag, jag sörjer Kamrat Ohly faktiskt!


3 kommentarer:

  1. jag gillade mark levengood också, han var nog sommarens första?

    SvaraRadera
  2. Jag har inte hört alla än men jag gillade också Babben. Ska definitivt lyssna på fler, bl a Cecilia Forss verkar kul.

    SvaraRadera
  3. Mark är ju alltid så bra att jag glömde nämna honom, det var så självklart!

    Om man vill skratta så säger jag Olof Wretling, och Babben ofc men henne hade du redan hör :)

    SvaraRadera