lördag 27 augusti 2011

Tabuslakt!

Smakfullt va?

Låt oss härmed slakta en helig ko, och det här riktar sig till alla mina läsare, inte bara löpare, även om sistnämnda torde vara mera drabbade.

Såhär; du är ute på långpass (eller långpromenad eller svapplockning eller whatever) och så uppstår en akut/halvakut situation a´la "when you gotta go you gotta go", ettan eller tvåan, (trean vet jag inte vad det är, och vill inte veta heller ok?) vad gör du?

Duck and cover?

Det är så "onödigt" mycket tabun kring denna högst naturliga aktivtet (den var dålig jag vet) som vi kan unna oss att bryta i en såhär oseriös blogg.

Jag skulle vilja säga "den som är utan synd ska kasta första stenen" men det vore att ljuga.

4 kommentarer:

  1. Jag går bakom en buske och drar ner brallorna!

    SvaraRadera
  2. Jag gör som Pee! :-D Och finns ingen buske blir det bakom en sten, ett träd, ett skjul (gränsen går liksom vid bostadshus;-) )eller, om jag har tur, så lånar jag en toa. :-)

    SvaraRadera
  3. Det är vid sådana tillfällen det är fett bra att ha stomi, bara å fortsätta framåt;-p

    SvaraRadera
  4. Martina, du gör min dag! Jag vet vilket helvete du har haft med allting, helst fantastiskt att du orkar skämta om det :D Vilken människa du är! Du är fan min idol.

    SvaraRadera