söndag 14 augusti 2011

Tidens tand

Om det är någonting jag avskyr så är det att vänta på att en förkylning k-a-n-s-k-e bryter ut. Man är i Limbo, man vet inte hur det ska bli. Man stinker vitlök, man rapar Kan Jang och känner sig miserabel.

Hur ska du ha det virusjäkel?!
SLUTA BITCHA!

Firade Alex (svåger) i Blötberget idag, svärmor har gjort en jättefin uteplats där jag satt och förärade familjens lusthus med vitlöksstank. Det var mysigt. Ritade ett hjärta på Christofers huvud, han borde ha sån där huvudtatuering, men han tycker typ det är för uppseendeväckande med en för gäll blå färg på tröjan.

När jag var ung trodde jag alltid att jag skulle bli ihop med någon som var lika stilfixerad som jag, en annan liten emo att rita kajalpenna och röka lucky strike med. tji fick jag. Men det är skönt, har inte sminkat mig på åtta år nu. Dock händer det att vi lyssnar på emo...

Imorgon firar(?) jag Mikaels Lidingöflytt, gravöl kanske man ska kalla det?
Funderar på att köpa honom ett överlevnadskit för flytta hemifrån, vad ska man ha i ett sånt?

Nudlar, toaborste och en morakniv?
Ett gosedjur?
En luger?

2 kommentarer:

  1. Nu har jag fattar hur jag ska kunna kommentera! :D

    Jag röstar på morakniv och luger till brorsan...så han kan försvara sig!

    Kram!

    /Emelie (piteå)

    SvaraRadera
  2. Haha ja du, och pepparspray när såna där otäcka kissie-kopior kommer och försöker ragga på honom :p

    SvaraRadera