måndag 10 oktober 2011

PT

Det är med nöd och näppe jag orkar lyfta fingrarna för att skriva och meddela detta - men jag har just varit på mitt livs första träningspass med PT, armar...

...herre min blasfemi!!!

Vilken mjölksyra!

Förväntar mig att vakna imorgon och vara värsta biffen. En riktig "gymkrabba", eller "gymgorilla", ja ni fattar.

(Om nej, Klicka på nästa nämnda namn för vidare förklaring)


Jay Cutler släng dig i väggen.
SÅ vill jag MINST se ut imorgon, comprende?!
(Fast jag kan skippa hitlerfrillan)

Det funkar väl så?
Gör det inte? ;)

2 kommentarer:

  1. Haha, jo precis så funkar det! Du kommer vakna med muskler precis överallt som du inte vet vad du ska göra av! ;)

    SvaraRadera
  2. Absolut! Du har väl bytt ut garderoben för annars blir det kris i morgon bitti! Och se för guds skull att drilla resten av kroppen likadant så du inte får karl Alfred armar. ;-)

    SvaraRadera