lördag 22 oktober 2011

Råttan på Hornsgatan not related


Idag gjorde jag milen Sub 50 för första gången i i mitt liv. 49:58. Det kändes ju bra förutom att det hade varit roligare att lyckas med på ett lopp eller nånting. Men man kan inte få allt! Det man kan få är en ny hobby, styrketräning. Fokuserar mest på den just nu. Fria vikter is the shit, känns som jag har gjort en klassresa deluxe, klättrat högre i gymhierarkin. Det känns fint när de där tatuerade MC-killarna pratar oberört med en. Inte för att jag ser upp till dem nämnvärt, utan för att de generellt sett inte pratar med små glasögonormar utan biceps. Längtar så mycket till efter nyår, sitter och tjuvpluggar in skelettets delar på latin. Mums! :)

Förresten, vad tycker ni om det här som nick om man ska skaffa Twitter eller något, "Friherrinan Rehncrona". Jag tycker det är fab!

3 kommentarer:

  1. Det är ju därför man går till gymet, för att de stora snubbarna ska börja prata med en! ;)

    SvaraRadera
  2. Kom och hälsa på råttan på hornsgatan och hälsa på mig också så jag får kramas med dig, jag saknar dig min vän!! <3

    SvaraRadera
  3. Haha , jag kör både Mc och är tatuerad och pratar med dig , men det är nog inte mig du menar nu , är ju bara en kille utan flås och styrka eller hur är det nu egentligen . Men du , bra kämpat iaf med vikter och allt .

    SvaraRadera